
Οι ιστοσελίδες των μεγαλύτερων τηλεοπτικών δικτύων της Αμερικής, το CNN και το ESPN, περιλαμβάνουν πλέον διαφημίσεις και ειδήσεις με ενσωματωμένα video, που πολλές φορές ωθούν τον χρήστη να τα δει προτού αρχίσει να διαβάζει. Ακόμα και η Wall Street Journal έχει βάλει video player στην αρχική της οθόνη και προβάλει δύο φορές την ημέρα νέα από το http://www.wsj.com/
Φυσικά, αυτό συνέβη για καθαρά εμπορικούς λόγους. Και ενώ τα περισσότερα κράτη του κόσμου έχουν ζήσει για τα καλά την κρίση και η διαφήμιση έχει δει τα διαθέσιμα budget να μειώνονται δραματικά, οι video διαφημίσεις βρίσκονται σε τρομακτική άνθηση. Οι μεγαλύτερες ιστοσελίδες πληροφόρησης από όλο τον κόσμο προσθέτουν όλο και περισσότερα video, ανταποκρινόμενοι στις απαιτήσεις των διαφημιστών, αλλά και επωφελούμενοι από το μεγαλύτερο έσοδο. Τα video ουσιαστικά αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές εκλαμβάνουν τα νέα. Σημαντικά γεγονότα και ειδήσεις –όπως οι εκλογές, ο θάνατος ενός γνωστού προσώπου, ακόμα και πολεμικές ανταποκρίσεις- παρουσιάζονται πολύ καλύτερα στα video και μετρούν χιλιάδες θεατές καθημερινά.
Φυσικά, αυτό συνέβη για καθαρά εμπορικούς λόγους. Και ενώ τα περισσότερα κράτη του κόσμου έχουν ζήσει για τα καλά την κρίση και η διαφήμιση έχει δει τα διαθέσιμα budget να μειώνονται δραματικά, οι video διαφημίσεις βρίσκονται σε τρομακτική άνθηση. Οι μεγαλύτερες ιστοσελίδες πληροφόρησης από όλο τον κόσμο προσθέτουν όλο και περισσότερα video, ανταποκρινόμενοι στις απαιτήσεις των διαφημιστών, αλλά και επωφελούμενοι από το μεγαλύτερο έσοδο. Τα video ουσιαστικά αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές εκλαμβάνουν τα νέα. Σημαντικά γεγονότα και ειδήσεις –όπως οι εκλογές, ο θάνατος ενός γνωστού προσώπου, ακόμα και πολεμικές ανταποκρίσεις- παρουσιάζονται πολύ καλύτερα στα video και μετρούν χιλιάδες θεατές καθημερινά.

Βέβαια, η δημιουργία video είναι αρκετά δαπανηρή, όμως παρόλα αυτά αποτελεί τον πλέον αναπτυσσόμενο τομέα στο διαδίκτυο αυτή τη στιγμή. Τα ψηφιακά video απέφεραν 477 εκατομμύρια δολάρια κατά το πρώτο μισό του 2009, με αύξηση περίπου 38% από την ίδια περυσινή περίοδο, σύμφωνα με το Interactive Advertising Bureau. Ενώ σύμφωνα με αναλυτές, αύξηση αυτή θα συνεχιστεί. Η εταιρία eMarketer προβλέπει αύξηση της τάξης του 35 με 45% για τα επόμενα 5 χρόνια. Σύντομα ίσως γίνει και το μοναδικό είδος διαφήμισης. Ήδη, εταιρίες όπως οι Johnson & Johnson και Unilever «πετάγονται» συχνά σε ιστοσελίδες, όπως το MSNBC.com.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.